•   חבילת חיסונים שנתית-גור כלבים
  •   חבילת חיסונים שנתית-כלב בוגר
  •   חבילת חיסונים שנתית- גור חתולים
  •   חבילת חיסונים שנתית- חתול בוגר

כשמכניסים גור כלבים חדש לבית, מיד מתחילות השאלות: אילו חיסונים צריך?, מתי? כמה זה עולה? לאן כדאי לי ללכת? ואז גם מתחיל הכאב ראש. אנחנו נחסוך לכם את הכאב ראש, אצלנו במרפאה יש אפשרות לעשות חבילת חיסונים משתלמת במיוחד אשר כוללת את כל החיסונים והטיפולים המונעים לגור למשך שנה בהנחה של 15% מהמחיר המלא.
החבילה כוללת:
• זריקת חיסון משולב "משושה" – סדרה של 3 זריקות החל מגיל חודש וחצי.
• זריקת חיסון כלבת (לא כולל אגרה+רישיון).
• שבב זיהוי אלקטרוני – פעם בחיים. עוזר בזיהוי כלב אבוד/גנוב ואיתור בעליו.
• זריקה טיפול נגד תולעת הפארק – כל 3 חודשים, החל מגיל 3 חודשים.
• תילוע כפול + תילוע נוסף כעבור חצי שנה- טיפול מונע נגד תולעי מערכת העיכול.

החבילה תזכה אתכם בהנחה בסך 10% על בדיקות רופא, עיקור/סירוס וניקויי שיניים וכחלק מהשירות שניתן במרפאה, אנו נדאג לתזכר אתכם על מועדי חיסונים בהודעות SMS או במייל. אז, כל שנותר לכם הוא פשוט לבוא.
* למידע מפורט על החיסונים והטיפולים המונעים הניתנים לכלב בוגר במהלך השנה לחצו כאן

גם לכלב בוגר יש אפשרות לעשות חבילת חיסונים משתלמת אשר כוללת את כל החיסונים והטיפולים המונעים לכלב למשך שנה בהנחה של 15% מהמחיר המלא.
החבילה כוללת:
• זריקת חיסון משולב "משושה".
• זריקת חיסון כלבת (לא כולל אגרה+רישיון).
• זריקה טיפול נגד תולעת הפארק – כל 3 חודשים (סה"כ 4 זריקות).
• תילוע מניעתי כל חצי שנה- טיפול מונע נגד תולעי מערכת העיכול.

החבילה תזכה אתכם בהנחה בסך 10% על בדיקות רופא, עיקור/סירוס וניקויי שיניים. כחלק מהשירות שניתן במרפאה, אנו נדאג לתזכר אתכם על מועדי חיסונים בהודעות SMS או במייל.
* למידע מפורט על החיסונים והטיפולים המונעים הניתנים לגור כלבים במהלך השנה לחצו כאן

אצלנו במרפאה יש אפשרות לעשות חבילת חיסונים משתלמת במיוחד אשר כוללת את כל החיסונים והטיפולים המונעים לגור חתולים למשך שנה, בהנחה של 15% מהמחיר המלא.
החבילה כוללת:
• זריקת חיסון משולב "מרובע" – סדרה של 2 חיסונים החל מגיל 8 שבועות.
• תילוע כפול+ תילוע מניעתי כעבור חצי שנה- טיפול מונע נגד תולעי מערכת העיכול.

* למידע מפורט על החיסונים והטיפולים המונעים הניתנים לגור חתולים במהלך השנה לחצו כאן

גם לחתול בוגר יש אפשרות לעשות חבילת חיסונים משתלמת אשר כוללת את כל החיסונים והטיפולים המונעים למשך שנה בהנחה של 15% מהמחיר המלא.
החבילה כוללת:
• זריקת חיסון משולב "מרובע".
• תילוע מניעתי כל חצי שנה- טיפול מונע נגד תולעי מערכת העיכול.

* למידע מפורט על החיסונים והטיפולים המונעים הניתנים לחתול במהלך השנה לחצו כאן